مدیریت

image-admin

صاحب امتیاز و مدیریت :

دکتر رضا صبوری نوجه دهی

Dr. Reza Sabouri Nojah Dehi


موضوعات


عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ، ایمیل خود را وارد نمایید

تقدیر و سپاس

زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه
تقدیر و سپاس

چکیده مطلب

سپاس و قدردانی بی پایان بدینوسیله از کلیه عزیزان خصوصا فرهیختگانی که با ارسال مقالات در سومین همایش سالانه دانشگاه پیام نور مرکز شبستر با محوریت انسان و هویت های فراموش شده شرکت نموده بودند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.     همچنین برخود لازم می دانیم از دانشجویان و علاقمندانی که با حضور در جلسات سخنرانی […]

مشروح مطلب

سپاس و قدردانی بی پایان

بدینوسیله از کلیه عزیزان خصوصا فرهیختگانی که با ارسال مقالات در سومین همایش سالانه دانشگاه پیام نور مرکز شبستر با محوریت انسان و هویت های فراموش شده شرکت نموده بودند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.  

 

همچنین برخود لازم می دانیم از دانشجویان و علاقمندانی که با حضور در جلسات سخنرانی ها از برنامه های ارائه شده توسط دبیرخانه همایش استقبال نموده بودند تشکر نماییم. امید است که ضمن عفو کاستی ها و نقائص احتمالی، از بخش های مختلف برنامه های همایش استفاده مفید را نموده باشند.

در پایان یادآوری می نماید که دانشجویان و دانشگاهیان عزیزی که تاکنون اخبار همایش و نشست های علمی دانشگاه پیام نور مرکز شبستر را از طریق وبسایت ISRAAA.IR پیگیری می نمودند، از این پس نیز همچنان می توانند کلیه موارد مرتبط را در صفحات وبسایت حاضر مطالعه نمایند. و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از طریق بخش تماس با ما مسائل خود را مطرح نموده و در سریعترین زمان پاسخ ها و راهنمایی های ما را دریافت نمایند. 

با سپاس فراوان

رضا صبوری نوجه دهی

دبیر اجرایی همایش “انسان و هویت های فراموش شده”

سومین همایش سالانه دانشگاه پیام نور مرکز شبستر


در ادامه بخوانید: پایان نامه های کارشناسی ارشد با حداقل سطح علمی قابل قبول

تبلیغات

    در اینستاگرام ما را دنبال کنید